Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SYETEY-KOTZOUR

100% souhlas

...a jen dodám, tuhý odpor proti restrikci pochází nejen od nevědomých prosťáčků, kteří tak činí částečně z potřeby mít svého nepřítele a částečně z nevědomosti.....ale hlavně od vlivných mocenských kruhů, které z mezinárodního obchodu z narkotiky financují nejednu "nadnárodní" aktivitu. Celé státy jsou závislé na obchodu z drogama, proto udržují své ovečky v nevědomosti.

Platí to, co jste řekl, poptávka nevzroste s legalizací. Jen poklesne množství peněz v drogovém průmyslu díky zhroucení cen černého trhu.....možná tohle někomu vadí.;-)R^

0/0
3.6.2011 15:08

SYETEY-KOTZOUR

Re: 100% souhlas

proti drogám (ne restrikci) ...překlep;-)

0/0
3.6.2011 15:08

petrph

jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

To jsme se vlastně nedozvěděli. Budou snad potom prodávat drogy lékárny? Takže mezi nemocnými a třeba maminkami kupujícími Sunar pro malé děti budou postávat špinaví a páchnoucí feťaci co si právě někde nakradli na zakoupení další dávky, kterou si hned někde v rohu lékárny, šlehnou, použitou injekci hodím na zem, popřípadě se někde v rohu pozvrací?

0/0
3.6.2011 8:13

Martin V2

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

Proč žijete v přesvědčení, že feťák je zároveň špinavý a páchnoucí a budou muset na další dávku krást? Navíc nikdo ani dnes nenutí lékárny, aby prodávali celý sortiment léků.

A to o té injekci je vtipnéR^

0/0
3.6.2011 8:18

Antonín, topič

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

Kdybyste se namáhal a o problematice si ráčil něco zjistit, tak byste věděl, že

a) bude tam přesně tolik trosek, kolik jich tam chodí pro alkohol

b) výrobní cena drog je směšná

Legalizaci měkkých drog bych klidně viděl podle JXD ve stylu sázej-pěstuj-sklízej-skladuj-nedávej-a-už-vůbec-neprodávej. To bohatě stačí.

0/0
3.6.2011 9:24

petrph

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

No vidíte, s takto postavenou legalizací měkkých drog bych souhlasil. Klidně, vypěstuj si konzumuj si. Nebo klidně, s určitým povolením a vymezenému okruhu klientů prodávej.

Ale o pár bohémech na marjánce přece světový obchod s drogama není.

Co ty tvrdé drogy, jak se budou prodávat?Já se totiž obávám, že výrobní cena drog je směšná,proto že je nelegální.Což sice na jedné straně generuje určité náklady (úplatky,nelegální převozy přes hranice,gorily,atd..) ale na straně druhé to zcela obchází jakékoliv předpisy,bezpečnostní,zdravotní,ochranu dětí a mládeže, celní,.Chtěl bych vidět zdravotní povolení, které by povolilo třeba dovoz nebo výrobu heroinu-byť by to bylo legální (ale povolení musí mít  i léky).Jak by asi dlouho trvaly zkoušky a s jakým by asi dopadly výsledkem. Jaké by asi byly bezpečnostní požadavky na pole s mákem a drogovou továrnu. Mimochodem, jakou by asi stát přisál spotřební daň..Zda by prodej byl zcela volný nebo jen za určitých podmínek.Ta cena by moc dolů nešla

0/0
3.6.2011 11:06

Martin V2

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

Výrobní cena 99 procent jakýchkoliv léků je směšná, těžké je to vymyslet. a ty co to vymýšlejí je potřeba zaplatit.

U drog je postup známý a mnohokrát vyzkoušený.

ps - jak asi dopadají zkoušky u cigaret a alkoholu?

0/0
3.6.2011 12:21

Antonín, topič

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

Vy jste snad první na planetě, kterej mi tvrdí, že cena drog je nízká, protože jsou nelegální.

0/0
3.6.2011 14:27

petrph

Re: jenomže, co to vlastně bude ta legalizace

Jen jsem komentoval názor nahoře, že výrobní cena drog je prý nízká.Zdůrazňuji- výrobní.Skutečně proto že se přitom nedodržují žádné předpisy, ani bezpečnostní, zdravotní,neprovádí se  lékařské testy na zdravotní nezávadnost pro povolení dovozu, atd.. natož pak třeba vyplácením náhrad zdravotně poškozeným feťákům, atd...

Neboli, že kdyby se drogy měly legalizovat a vyrábět a distribuovat legálně, musel by se vlastně sám celý drogový průmysl s obrovskými náklady i mezinárodně  překopat  přeorganizovat a zlegalizovat. Jinak by jsme se dostali  do stavu, že by se sice distribuce drog stala beztrestnou,ale její ohromné sociální i zdravotní následky by jsme jako společnost nesli dál.

0/0
3.6.2011 14:56

IBM R.I.P.

To pak můžete

zrušit všechny normy, a lidská společnost se stane džunglí, kde jediným právem bude právo silnějšího. Tak hloupé nebyly ani zárodečné civilizace před 7 tisíci lety. Tam už existovaly poměrně vymakané zákoníky, aby lidé mohli být lidmi, a ne jen zvířátky na dvou nohách.

0/0
3.6.2011 7:11

Martin V2

Re: To pak můžete

Fakt si myslíte, že drogy jsou zakázány desítky tisíc let?

0/0
3.6.2011 8:19

lost

Re: To pak můžete

tady jsou samí retardové, ochotní do nekonečna rozšiřovat seznamy zakázaných látek a bylin... a ještě důvěřovat takovému postupu..

0/0
3.6.2011 8:38

Sargassum

Vlastní názor

a vědomí odpovědnosti za své jednání je v dnešní době téměř prohibiční. Hodně zdaru, pane.

Sargassum

0/0
3.6.2011 0:26

petr.n_22

Re: Vlastní názor

R^

0/0
3.6.2011 1:48

[eT]

Re: Vlastní názor

R^

0/0
3.6.2011 1:57



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.