Diskuse

VEGETARIÁN? A PROČ? ... můj pohled na vegetariánství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xena123

24. 11. 2010 14:46
jestli by mne přimělo nejíst maso

tak možná fakt, že je vyhnané hormony.

Jinak takový tigr taky loví. Je to takový života ( a smrti) běh. 

0 0
možnosti
EK

Deleter

24. 11. 2010 22:03
Re: jestli by mne přimělo nejíst maso

Sežeňte si tedy takové, které hormony vyhnané není. Ovšem to bude problém, protože růstový hormon je jaksi k růstu potřeba - obvykle stačí přirozené množství, vy asi narážíte na uměle přidávané. A ještě antibiotika, u drůbeže především...

0 0
možnosti
K

katerina.sestakovanovotna

22. 11. 2010 22:19
Užitečný a pěkný článek.

Omlouvám se, že jsem se před tím nechala jen vtáhnout do diskuse a úplně v tom zapomněla článek pochválit.

0 0
možnosti
EK

Deleter

22. 11. 2010 7:58
---

Mno, tak zabíjení zvířat mně nějak zvlášť netěší, ale taky mi nevadí. Je to prostě něco jako luxování nebo umývání nádobí.

0 0
možnosti
AS

viveka

22. 11. 2010 8:30
Re: ---

To se nedivím, o život u toho totiž nejde vám, ale tomu zabíjenému.

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

22. 11. 2010 0:46
Tak já třeba nejím dušenou mrkev

ale že bych si z toho musela dělat náboženství a všem to sdělovat?

0 0
možnosti
K

katerina.sestakovanovotna

22. 11. 2010 1:22
Re: Tak já třeba nejím dušenou mrkev

Váš nezájem o mrkev by moc velké reakce nevzbudil, protože je motivován poměrně přízemními důvody, které nikoho nezajímají. Autorovi článku se však podařilo vyprovokovat Vás již k několika komentářům, protože vzbuzuje dojem, že si myslí, že dělá něco lépe než Vy (i když se snaží být taktní a takhle to neformuluje).

0 0
možnosti
M

motylek_02

21. 11. 2010 19:22
zajimavy clanek

od mala jsem maso nemusela a tihla spis k "vegetarianske skladbe". Moje prace narocna fyzicky neni, a potrebu masa mivam spise v zime, pri sportovnich aktivitach. Mam rada indickou kuchyni, skladba pokrmu je takova, ze po mase ani nevzdechnu. Se zviraty to mam podobne: a) kure by mi asi uteklo b) zabit ho nedovedu c) se vsim (skore se vsim) se mazlim. Takze vegetarianstvi je pro me "spasa". Diky za Vas pohled.

0 0
možnosti
AS

viveka

21. 11. 2010 13:23
Dobře napsáno

Karma R^

0 0
možnosti
KV

_-1-_

21. 11. 2010 10:30
Je zajímavé, že lidé trpící všemožnými úchylkami ...

.... mají potřebu těm ostatním sdělovat, jaká je ta jejich úchylka úžasná a že jejich způsob života je ten správný a mnohem hodnotnější.

0 0
možnosti
AS

viveka

21. 11. 2010 13:22
Re: Je zajímavé, že lidé trpící všemožnými úchylkami ...

Proč ne, každý se rád podělí, když má pocit, že našel něco, co je fajn. A kdyby to bylo úplně out, nebude to mít tolik čtenářů a vyvracečů.

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

21. 11. 2010 10:08
Zabíjení

se mnou nedělá nic, ale škubat drůbež je neuvěřitelnej vopruzRv

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

21. 11. 2010 10:20
Re: Zabíjení

Musíš ještě za tepla, potom to není tak hrozný:)

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

21. 11. 2010 9:37
tak ještě nějaké citáty

Nemáš-li rád kaši, neříkej o ní, že není dobrá.

Vegetarián je člověk, který nepojídá živočichy, které lze pozorovat bez mikroskopu.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

21. 11. 2010 9:39
Re: tak ještě nějaké citáty

Přísně vzato je jen jeden druh knih, který zvětšuje štěstí na zemi - kuchařské knihy.

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

21. 11. 2010 9:25
Nemocná jsem nebyla

ani nepamatuju, tuším že asi 5 let zpátky jsem měla angínu načasovanou těsně před těžkou zkouškou, takže imunosuprese ze stresu, od té doby nic a nic. Pavouky chytám do ruky a dávám na zahradu, stejně tak mouchy. Vůbec z hmyzu zabíjím jenom komáry a klíšťata. Chuť různých plodů vnímám velmi dobře, téměř nesolím, takže chutě ničím nepřebíjím, takový brambor vařený v páře, to je krásná jemná chuť! Rajčata s bazalkou, mňam. A co takový rare steak. A kuře. Ne ten chudák z velkochovů, ale domácí mladý kohout. Tu hlavičku mu klidně ufiknu, trauma z toho nemám. Zabiju ryby, králíka a i drůbež, z praxe na jatkách nemám nejmenší trauma, upravím a sním i sraženou zvěř, když se mi dostane do ruky čerstvě poražená. Ve středu se konala obecní zabíjačka, to teprve byly hody!

Asi se pro vegetariánství opravdu nehodím.

0 0
možnosti