Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Žadatel

6. 4. 2011 16:50
Jde o typický CHEMTRAIL,

který vzniká při chemickém útoku výluhem mochomůrky zelené. 8-o

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

6. 4. 2011 17:03
Re: Jde o typický CHEMTRAIL,

A nejsou to spíš lysohlávky?

0 0
možnosti
K

kOBLICH

6. 4. 2011 16:21
Ale jděte,

letadla přece nic nerozprašují. To, co považujete za chemtrails, jsou jen vedlejší účinky zvláštních paprsků, kterými vás ozařují sousedi a nutí vás jimi, abyste přestal brát ty prášky, co vám jindy tak pomáhají.

0 0
možnosti
AKTB

A kdo to byl...?!!!

6. 4. 2011 16:09
Logika pacianta Beneše

Vláda ČR práškuje lidi  za pomoci soukromých ( i zahraničních ) leteckých společností ;-DR^

Fakt nechápu, že tihle paranoici neumí zapnout alespoň selský rozum, když už nechodili do školy a nepoloží si takové elementární otázky, jako jsem napsal nahoře, nebo to jak by se toto asi podařilo utajit u leteckého personálu, jak se na práškování lidí projevují změny vlád v dané zemi atd. ;-D

0 0
možnosti
K

kOBLICH

6. 4. 2011 16:27
Re: Logika pacianta Beneše

Co by ne, když se 42 let před celým světem povedlo utajit fingované přistání na Měsíci?

0 0
možnosti
AKTB

A kdo to byl...?!!!

6. 4. 2011 16:04
Beneši, kdyby ses o hodině fyziky

nedloubal v nose a dával pozor, tak bys teď nebyl ze všeho vyjevenej a neztrapňoval se sepisovaním podobně legračních blogů. :-)

0 0
možnosti
K

kelev2.0

6. 4. 2011 15:58
dalsi..

..pacient

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

6. 4. 2011 15:51
Chemtrails

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JTS

Je to spatne

6. 4. 2011 15:47
Ted uz je mi to jedno a klidne to reknu

Pred nekolika lety jsem pracoval jako hlavni chemik na jednom letisti. Mel jsem na starosti i kontrolu paliva.Pri rozborech jsem zjistil, ze palivo obsahuje jiste latky, ktere jsou zcela umele do nej pridany!!Pri upozorneni vedouciho provozu na tuto skutecnost mi bylo sdeleno, ze to jsou pouze aditiva pro lepsi spalovani.Coz jsem okomentoval, ze blbce ze mne nikdo delat nemusi.Oznamil jsem nesoulad slozeni paliva dodavateli. Nasledujici den mne nadrizeny poslal k red. letiste !!Ten mi suse oznamil, ze koncim a pokud chci jeste "fungovat" nesmim se o tomto nikde zminit. Nesmiril jsme se s tim a obeslal s analyzou statni organy.Od toho okamziku mi skoncil bezny zivot.Navstivili mne panove ze dvou bezpecnostnich slozek a rekli, at skocim z okna, ze to bude pro mou rodinu lepsi. Emigroval jsem ...

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

6. 4. 2011 15:50
Re: Ted uz je mi to jedno a klidne to reknu

Jaké látky?

0 0
možnosti
OK

iacobau

6. 4. 2011 15:39
Doplnění

Když tak nad tímto fenoménem přemýšlím, napadá mne, že první kondenzační stopy za pístovými motory bylo možné vidět už před druhou světovou válkou, ale velmi vzácně. Za války pak byly občas stopy za výškovými bombardéry. Rozvoj letecké dopravy však jde dál a dnes jsou oblasti (i na našem území), kde je tak velký letecký provoz, že za příhodných podmínek je celá obloha "počmáraná" (viz foto). Jak se ukazuje, příliš hustý letecký provoz může mít nečekané účinky na lidskou psychiku, byť to postihuje, jak se zdá, jen malé procento lidí.

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

6. 4. 2011 16:02
Re: Doplnění

Za 2.světové války bylo kondenzačních stop daleko víc než dnes, třeba tady - http://www.ibiblio.org/hyperwar/AAF/II/img/AAF-II-p344d.jpg

0 0
možnosti
MS

Michal007

6. 4. 2011 15:38
Svatá prostato!

Na fotce je vidět jemná cirrová oblačnost, tedy vzduch je blízko hranice nasycení vodní parou a spaliny letadel pak lehce vytvoří takové stopy.

0 0
možnosti
MG

bitkar

6. 4. 2011 15:37
foto

pekna fotka. libi se mi, hezky se tam vyjimaji contrails ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2493x
Co na srdci, to na jazyku ... a proto často raději mlčím.

Seznam rubrik